خانه طراحان سام (مركز تخصصي چاپ ديجيتال)

خانه طراحان سام (مركز تخصصي چاپ ديجيتال)

چاپ بروشور دو لت

بروشورها را در سايز دلخواه آماده و به صورت 2لت و يا 3لت و يا بيشتر چاپ مي كنند. 

اين بروشور ها خط تا خورده و تعداد لت در واقع تعداد صفحات ايجاد شده توسط خط تا مي باشد.بروشور 2 لت داراي يك خط تا مي باشد.

چاپ بروشور سه لت

بروشورهاي سه لت داراي دو خط تا مي باشد و پر طرفدار است. 

بهتر است سايز و اندازه لت ها نيز با يكديگر هماهنگ باشند. به اين منظور اندازه كاغذ را بايد به طور مساوي بين لت ها تقسيم بندي كرد. دقت داشته باشيد كه هر كدام ازلت ها بايد 4 ميلي متر از كناره ها و خط تا فاصله داشته باشند تا نوشته ها به درستي نمايش داده شوند. پس از تعيين اندازه بروشور، نوع چاپ را نيز مشخص كنيد چرا كه نوع چاپ به اندازه بروشور بستگي دارد. 
نوع ديگري از بروشورها نيز موجود است كه خط تا ندارند و به اصطلاح به آنها تك لت مي گويند. 

منبع : چاپ بروشور خانه طراحان سام


ادامه مطلب
نوشته شده در ۲ مهر ۱۳۹۷ساعت ۰۹:۱۷:۲۲ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

چرا چاپ كاغذ ديواري در خانه هاي شما بهتر از رنگ كاري است؟

وقتي مي خواهيم يك فضا را طراحي كنيم فاكتورهاي زيادي دخيل مي شوند. الگو، رنگ و بافت مورد علاقه ي شما همه در طراحي تاثير مي گذارند. براي داشتن يك طراحي دلپسند، همه ي عناصر گفته شده تركيب مي شوند و يك الگوي خوب طراحي را نشان مي دهند.

شما با روش هاي زيادي مي توانيد به اين هدف دست يابيد؛ ولي نهايتا چاپ كاغذ ديواري با روش ديجيتال است كه همه عناصر تاثيرگذار در كيفيت طراحي و چاپ را دارد.

 


ادامه مطلب
نوشته شده در ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ساعت ۰۹:۰۴:۰۷ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

بيشتر كارآفرين ها و تاجرهاي كم تجربه فكر مي كنند چاپ كارت ويزيت كار آساني است. اما بايد بدانيد كه كارت ويزيت ها علاوه بر اين كه اطلاعات شما را به مشتري ها ارائه مي دهند، بلكه يك نماي فوري از برند شما نيز هستند. در اين مقاله به 5 نكته مهم قبل از چاپ كارت ويزيت اشاره مي كنيم كه كمك مي كند كسب و كار خود را در يك نورپردازي عالي به نمايش مخاطبان بگذاريد.

انتخاب اسم شركت، لوگو و برند

دقت كنيد كه نام خوبي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيد. اين نام بايد در ذهن ماندگار و معني ساز باشد. ممكن است بخواهيد نام شركت خود را با متن گرافيكي يا لوگو برندسازي كنيد.


ادامه مطلب
نوشته شده در ۸ شهريور ۱۳۹۷ساعت ۱۱:۱۲:۰۷ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

مردم سالانه در سراسر جهان ميلياردها كارت ويزيت چاپ مي كنند. اما چرا؟ اين كارت ها علي رغم پيشرفت تكنولوژي، بهترين روش براي ارتباط شخصي با مشتري هاي بالقوه، مخاطبان و تبليغ برند به طرفداران كسب و كار است.

پيشرفت تكنولوژي مزاياي خودش را اثبات كرده است. به كمك تكنولوژي به راحتي مي توان كارت ويزيت را سفارش و آن را در كمترين زمان دريافت كرد.

مزاياي ديگري هم كه تكنولوژي براي صنعت چاپ كارت ويزيت دارد بسيار فراوان است. براي مثال، تكنولوژي به طراحي كارت ويزيت و ديزاين خلاقيت بخشيده است. رنگ، سايز، كيفيت، كيفيت چاپ چهار معيار كليدي است كه اين صنعت از تكنولوژي به ارث برده است. شما هم مي توانيد از اين مزايا به نفع كسب و كار خود استفاده كنيد.

ما در مقاله زير كارت ويزيت ها و چرايي موثر بودن آن را بررسي مي كنيم.

اهميت كارت ويزيت ها چيست؟

ابتدا بياييد هدف چاپ كارت ويزيت را روشن كنيم. براي اينكه دليل استفاده مردم از كارت ويزيت را بدانيد، بايد بدانيد كه كارت ويزيت چيست؟

ديكشنري آمريكايي « Merriam-Webster » كارت ويزيت را كارتي معني مي كند كه اطلاعاتي مثل نام و آدرس كسب و كار يا مسئول كسب و كار را نشان مي دهد.

از تعريف بالا متوجه مي شويد كه ذات كارت ويزيت يعني به اشتراك گذاشتن اطلاعات مثل نام كسب و كار، آدرس تلفن، شماره تماس، آدرس سايت، آدرس ايميل و خيلي چيز هاي ديگر.

علاوه بر اينكه چاپ ديجيتال كارت ويزيت اطلاعات شما را با مخاطب به اشتراك مي گذارد. مي تواند هويت، برند و حرفه اي گري شركت يا كسب و كار شما را نشان دهد.

7 دليلي كه نشان مي دهد كارت ويزيت ها هنوز هم موثر هستند

كارت ويزيت ها به چند دليل يكي از ابزارهاي قدرتمند بازاريابي هستند. براي مثال آن ها مي توانند مشروعيت، اعتبار و سود شما را بهبود بخشند. در زير ما توضيح مي دهيم كه چرا استفاده از كارت ويزيت هنوز هم رونق دارد.

1- نداشتن موبايل هوشمند در اكثر افراد واقع در ايران

براي مثال در آمريكا يك گزارش نشان مي دهد كه در سال 2018، 77 درصد مردم تلفن همراه هوشمند دارند. در ايران به نظرتون چقدر است!؟

در حالي كه اين يك درصد بالايي است ولي همه مردم كه از گوشي هوشمند استفاده نمي كنند. برخي ها علاقه ندارند و برخي ديگر از اين تكنولوژي استفاده نمي كنند. به همين سبب مشخص مي شود كه پيشرفت تكنولوژي هنوز هم نتوانسته روش هاي ارتباط سنتي را شكست دهد.

اين براي شما چه معني مي دهد؟ 
شما براي انتقال اطلاعات تماس شركت خود به افرادي كه از تكنولوژي استفاده نمي كنند، به روش هاي سنتي نياز داريد.

با چاپ كارت ويزيت فوري شما به صورت بهينه مي توانيد اين كار را انجام دهيد. مخاطبان بعد از گذر زمان و بعد از يك گردهم آيي براحتي مي توانند با شما ارتباط بگيرند. حتي مي توانند در شرايط ضروري كسب و كار يا خدمات شما را به ديگران معرفي كنند.

2- مشروعيت بخشيدن به كسب و كار شما

آيا كنجكاوي كه بداني مردم قبل از سفارش كالا يا خدمات از يك كسب وكار، چه مي كنند؟ آن ها قانوني بودن و مشروعيت كسب و كار را مي سنجند. اطلاعات شفافي را هم جستجو مي كنند.

● شما چه كسي هستي؟ 
● شما چه كاري مي تواني براي آن ها انجام دهي؟ 
● آدرس و موقعيت شما كجاست؟ 
● چگونه با تو ارتباط بگيريم؟

براي معرفي كسب و كار چه راهي بهتر از پخش كارت ويزيت ها مي تونه باشه! كارت ويزيت هايي كه به صورت حرفه اي طراحي و چاپ شده اند در عرض چند ثانيه مي توانند مشروعيت كسب و كار شما را القا كنند. به مخاطب القا مي كنند كه شما جدي و آماده تجارت هستيد. اين نوع ابزار بازاريابي معيار آگاهي از نام تجاري شما را هم بيشتر مي كند.

نتيجه مشروعيت يك كسب و كار چيست؟ فروش و برگشت مشتري كارت هاي بيزنس يا كارت ويزيت ها، شبكه سازي را در دنياي تلفن هاي هوشمند جذاب تر مي كنند.

3- توسعه دادن روابط انساني بواسطه كارت ويزيت

امروزه ارتباط و انتشار اطلاعات از طريق كانال هاي مجازي خيلي سريع و با سرعت انجام مي گيرد ولي نقاط منفي هم دارند. در اين بستر هيچ راهي نيست كه بتوان با اعتماد و واقعي با ديگران گفتگو كرد. راهي براي برقراري يك ارتباط جذاب نيست.

وقتي يك كسب و كار در حال رشد است اين يك مشكل است. چرا؟ زيرا ارتباطات ديجيتال چند عنصر اصلي مثل گفتگوي كوتاه، علاقه، اعتبار، برقراري ارتباط چشمي و فشردن دست را در ذاتش ندارد.

دست به دست دادن كارت ويزيت هم يك روش براي برقراري روابط انساني است. اين حتي يك روش عالي براي ادامه گفتگو يا مذاكره با افرادي است كه به خدمات و كالاي شما علاقه نشان داده اند. براي ارتباط گرفتن با افرادي كه با ارتباط چشمي يا گفتگوهاي كوتاه جذب كرده ايد، عالي هستند.

دقت كنيد! شما نبايد هيچ كارتي را بيرون بيندازيد. شما كارت ويزيتي را مي خواهيد كه احساسات را برانگيزد. عوامل زير ويژگي هايي هستند كه با احساسات برند شما در ارتباط هستند.

● خلاقيت و خاص بودن 
● لوگو 
● رنگ و تايپوگرافي 
● پيام 
● كيفيت و شكل 
● املا و دستور زبان

ما در روز هاي آينده ويژگي يك كارت ويزيت با طراحي استاندارد را بررسي مي كنيم.

4- تسهيل كردن فرآيند شبكه سازي

اگر مسئول يك كسب و كار باشيد ممكن است شنيده باشيد كه برقراري با مخاطبان حرفه اي خيلي اهميت دارد.

براي شبكه سازي و برقراري ارتباط با ديگران چندين راه مثل مكالمه رودررو، تماس تلفني، ايميل و شبكه هاي اجتماعي وجود دارد. با اين حال خيلي از مردم ترجيح مي دهند تعامل رو در رو داشته باشند.

تحقيق اخير فوربس (Forbes) نشان داد كه 85 درصد از مخاطب هايش براي برقراري رابطه هاي ماندگار و نتيجه بخش ترجيح مي دهند رو در رو صحبت كنند. اين نوع تعاملات براي برقراري شبكه هاي با كيفيت و حرفه اي سودمند هستند. همچنين براي داشتن گفتگو هاي عالي با افرادي كه علاقه، مهارت و هدف مشابه دارند، مناسب است.

وقتي كه وارد يك گفتگو با شخصي شديد، كارت ويزيت را فراموش نكنيد. اين ابزار مخاطبان جذب شده را سريع با شما ارتباط مي دهد. به همين شيوه، كارت ويزيت هاي آن راه برقراي ارتباط دوباره با آن ها را به شما نشان مي دهد.

هر چقدر شبكه شما گسترش پيدا مي كند، متوجه مي شويد كه فرصت هاي تجارت هم بيشتر مي شود:

● معرفي بيشتر و همكاري بيشتر 
● مشتري بيشتر 
● بازگشت بيشتر مشتري ها 
● مهارت و كارداني بيشتر

5- ميزان آگاهي از نام برند شما را بيشتر و قوي تر مي كنند

وقتي كه كسب و كار خود را راه اندازي مي كنيد، برندينگ را در قالب يك استراتژي بلند مدت در نظر بگيريد.

دليل اين كار: باعث مي شود مشتري ها و مشتري هاي بالقوه شما و آفرهايتان (كالا، خدمات) را به خاطر بسپارند. برنديگ شامل هويت بصري هم مي شود بنابرين كارت ويزيت مي تواند يك ابزار مفيد باشد. اين آيتم هاي فيزيكي با يك طراحي اثرگذار مي تواند ميزان آگاهي كسب و كار شما را بيشتر كند. همانطور كه در بالا هم اشاره كرديم مي توانند احساس ها را بر انگيزند و ارتباط بين شما و بازار شما را فراهم كنند.

همه با هم كمك مي كند در كنار هدف قرار دادن مشتري ها، برجسته و متمايز هم باشيد و يك نقش مهمي در رشد و موفقيت كسب و كار شما بازي مي كند.

6- چهره يا هويت بخشيدن به برند شما

كارت ويزيت ها به صورت بصري هويت كسب و كار شما را نشان مي دهند. به كسب و كار شما يك چهره مي بخشند كه در ياد مخاطب ميماند شما چه كسي هستيد و چه كاري انجام مي دهيد.

اگر درست و موثر طراحي شوند، پيام برند كسب و كار، شخصيت و ارزش هاي كسب و كار شما را القا مي كنند و به صورت مثبتي در نگرش مخاطبان نسبت به شما تغييراتي ايجاد مي كند.

با عناصر احساس برانگيز كه در بالا هم اشاره كرديم، كارت ويزيت ها برند شما را شناخته شده مي كنند. مشتري هاي علاقمند را وقتي كه آماده خريد شدند به خريدارهاي واقعي تبديل مي كند.

7- چاپ كارت ويزيت هاي خلاق خيلي مستعد دست به دست شدن (به اشتراك گذاشته شدن) هستند

افزايش ميزان آگاهي از كسب و كار، فاكتور اصلي در رشد كسب و كار است. وقتي كه مردم شما را بيشتر بشناسند، بيشتر دوست دارند كه كالا و خدمات شما را خريداري كنند.

جلب توجه مي تواند يك چالش باشد، اما خلاقيت در بازاريابي مي تواند برند شما را به مخاطب و بازار نشان دهد. توزيع كارت ويزيت هاي خلاقانه، راه شگفت انگيز جلب توجه مردم است. اگر كارت هاي خلاقانه شما بتواند روي خواننده تاثير بگذارد به راحتي در بين مردم دست به دست مي شود.

اين به دو دليل خوب است: ميزان آگاهي مردم از كسب و كار شما را بيشتر مي كند، همچنين احتمال اينكه مشتري ها براي استفاده از خدمات و كالاي شما برگردند را افزايش مي دهد.

با وجود شبكه سازي آنلاين و فرصت هاي خوب معرفي به همت پيشرفت قرن ديجيتالي؛ چاپ كارت ويزيت تهران هنوز هم در رشد كسب و كارها مرتبط شناخته مي شوند.

آيا مي دانيد اين يعني چه ؟

كارت ويزيت براي تمام كسب و كارها ضروري هستند. قابل لمس بودن، آنها را براي صاحبان كسب وكارها كه علاقه زيادي به ارتباط هاي شخصي دارند، آيتم هاي مفيد كرده است. همچنين ملموس بودن آن ها همراه با يك طراحي خلاقانه باعث مي شود مشتري ها شما را به خاطر بسپارند.

اگر هنوز براي افزودن كارت ويزيت به جعبه ابزار بازاريابي خود فكر نكرده ايد؛ هنوز هم دير نيست! شايد شما خبر نداريد كه كارت ويزيت مي تواند كليدي ترين عنصر براي رشد بيشتر برند شما باشد.


ادامه مطلب
نوشته شده در ۳ شهريور ۱۳۹۷ساعت ۰۹:۰۳:۴۲ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

چاپ بوم كنواس(canvas) يا بوم نوعي پارچه‌ي مختص  نقاشي است (پارچه‌اي كه روي بوم‌هاي نقاشي مي‌كشند) كه داراي بافت نامنظم و پراكنده بوده و چاپ عكس و تصوير بر روي آن بسيار زيبا، چشمگير و ماندگار مي‌گردد


ادامه مطلب
نوشته شده در ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ساعت ۰۸:۴۲:۲۶ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

ارزيابي عملكرد يك شركت چاپ ديجيتال فرآيندي زمان بر بوده و به صبر زيادي نيازمند است. انتخاب يك شركت براي چاپ بنر نبايد آسان گرفته شود. ما مي گوييم اين كار به اندازه برند سازي برايتان اهميت دارد. گذشته از اين ها، برند شما وقتي در يك بنر حضور دارد، پرستيژ و اعتبار شما را به دنياي بيرون نشان مي دهد.

نكات خيلي زيادي وجود دارد كه در انتخاب شركت مناسب براي چاپ بنر فوري دخيل هستند. به هر حال در اين مقاله ما به 4 نكته مهم براي انتخاب شركت مناسب چاپ بنر نيز اشاره خواهيم كرد.

 


ادامه مطلب
نوشته شده در ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ساعت ۰۹:۲۰:۰۰ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

امروزه فرآيند و شيوه هاي چاپ ديجيتال گسترده شده است و اغلب اوقات موارد زير به گوشمان مي رسد:

چاپ افست ليتوگرافي
چاپ فلكسوگرافي 
چاپ ديجيتال
چاپ گراور

البته تكنيك هاي ديگر چاپ مثل چاپ فلوك، چاپ لترپرس، اينتالي، چاپ بالشتكي پدپرينتينگ و ترموگرافي هم توسعه يافته اند و كاربرد خاصي دارند. اما امروز مي خواهيم منحصرا چاپ ديجيتال را معرفي كنيم. وقتي اين مقاله را مطالعه كرديد، انواع چاپ ديجيتال، ويژگي ها و برتري هاي آن را خواهيد شناخت. از اين رو در انتخاب نوع چاپ مي توانيد تصميم درستي بگيريد.


ادامه مطلب
نوشته شده در ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت ۱۲:۳۲:۵۵ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

 

چاپ كاتالوگ‎ ‎ابزار مهمي در معرفي و اطلاع رساني در حوزه هاي توليد و خدمات است. كاتالوگ ها قبلا شبيه به تراكت و محدود به يك برگه پشت و رو با جلدي همانند پوستر بودند، اما امروزه كاتالوگ ها ‏داراي صفحات و تنوع بيشتر در شكل و طرح هستند و انواع صحافي بر روي آنها اجرا مي شود. ‏

 

به طور سنتي كسب و كار هميشه به بازاريابي خلاق مانند بروشور، صنايع دستي، كاتالوگ و ديگر ابزار بازاريابي مستقيم براي رسيدن به مشتريان متكي استچاپ كاتالوگ ارزان، نوعي جزوه هستند كه هدف آن ها آموزش و چشم اندازي در مورد سازمان، محصولات و خدمات شما براي مشتريان شما است. كاتالوگ هايي كه به خوبي طراحي و چاپ شده باشد نه تنها اطلاعات را به خريدار مي دهد، بلكه او را تبديل به يك مشتري وفادار مي كند.


ادامه مطلب
نوشته شده در ۲۷ تير ۱۳۹۷ساعت ۰۹:۱۲:۴۴ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

تاريخچه چاپ ديجيتال نسبت به چاپ از قدمت كمتري برخوردار است يعني درست زماني كه يوهانس گوتنبرگ، بازرگان آلماني مطبوعاتي را ايجاد كرد كه به واسطه آن توليد انبوه كتاب آغاز شد.

اولين چاپ هاي ديجيتال در اوايل دهه 1990 به بازار عرضه شدند. چاپ ديجيتال تهران هر تصوير را مجموعه اي پيچيده از اعداد و فرمول هاي رياضي در نظر ميگيرد.

اين تصاوير بعنوان يك ماتريس نقطه اي به نام پيكسل ذخيره مي شوند، كه به اين فرآيند ديجيتال كردن گفته ميشود.

در مرحله بعد تصاوير ديجيتالي شده براي كنترل رسوب جوهر، تونر يا قرار گرفتن در معرض انرژي الكترومغناطيسي براي توليد داده ها استفاده مي شوند.

 


ادامه مطلب
نوشته شده در ۲۳ تير ۱۳۹۷ساعت ۰۴:۱۸:۵۳ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

در چاپ ديجيتال ، چاپ كاغذ ديواري براساس خواست مشتري درطرح, رنگ و اندازه دلخواه پذيرفته مي شود و بر روي متريال خام كاغذ ديواري چاپ مي گردد. طرح ها، براساس كاربريِ محل نصب (منزل، ‏محل كار و غيره) مي توانند بسيار متنوع باشند و طيف متفاوتي را از عكس مناظر طبيعي تا پرتره ‏ي يك فرد، شامل شوند. چاپ كاغذ ديواري بايد قابل شستشو و پايدار در برابر نور باشد. ‏

جنس متريال مورد استفاده براي كاغذ ديواري، كاغذ به همراه روكش هايي از جنس پي وي سي ‏و يا پلي اورتان است كه امكان شستشوي اين متريال را مي دهد. كاغذ ديواري در دو نوع ساده و بافت دار، مناسب براي ‏چاپ ديجيتال در دستگاه هاي چاپ فضاي خارجي ‏‎(outdoor)‎‏ و پذيراي جوهر هاي ‏سالونت(‏Solvent‏) و اكو سالونت(‏Eco-Solvent‏) است.‏

بايد توجه داشت براي كاربرد هاي فضاي داخلي بهتر است كه از جوهر اكو سالونت كه بوي ‏كمي دارد و سازگار با سلامت انسان و محيط زيست است استفاده شود؛ اما براي ‏فضاي خارجي مي توان از جوهر سالونت كه بوي تندي هم دارد استفاده كرد. ‏

 


ادامه مطلب
نوشته شده در ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۰۲:۳۷:۵۹ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ]

آخرين مطالب
» روش اول نصب كاغذ ديواري
» تفاوت چاپ ديجيتال و افست در چيست؟
» انواع لايت باكس و اندازه هاي آن
» چاپ ديجيتال چيست؟
» چاپ و خدمات پس از آن چيست؟
» چاپ فوم برد با چه دستگاهي انجام ميشود؟
» 4 دليل چاپ بنر براي رشد سريع كسب و كار شما
» لايت باكس چيست؟
» بهترين اندازه براي تراكت هاي شما كدامند؟
» تاريخچه چاپ ديجيتال به چه زماني برميگردد؟


 Design By : Pichak