تعمیر درب پارکینگ
ارسال پیامک انبوه
طراحی سایت رایگان
تور داخلی ارزان
خرید آهن
 خانه طراحان سام (مركز تخصصي چاپ ديجيتال)

خانه طراحان سام (مركز تخصصي چاپ ديجيتال)

چرا چاپ كاغذ ديواري در خانه هاي شما بهتر از رنگ كاري است؟

وقتي مي خواهيم يك فضا را طراحي كنيم فاكتورهاي زيادي دخيل مي شوند. الگو، رنگ و بافت مورد علاقه ي شما همه در طراحي تاثير مي گذارند. براي داشتن يك طراحي دلپسند، همه ي عناصر گفته شده تركيب مي شوند و يك الگوي خوب طراحي را نشان مي دهند.

شما با روش هاي زيادي مي توانيد به اين هدف دست يابيد؛ ولي نهايتا چاپ كاغذ ديواري با روش ديجيتال است كه همه عناصر تاثيرگذار در كيفيت طراحي و چاپ را دارد.

چاپ ديجيتال كاغذ ديواري علاوه بر اين كه مزيت هاي زيبا شناختي دارد؛ طول عمر و دوام ديوارهاي خانه شما را نيز تضمين مي كند. همچنين مي توان افزودني هاي ظريف ديگر را هم به ديوار اضافه كرد. ايجاد عمق و بافت روي ديوار نيز جذابيت هاي بصري طراحي را افزايش مي دهد. در رنگ كاري ساختمان استفاده از اين ويژگي ها امكان پذير و متداول نيست.

 


ادامه مطلب
نوشته شده در ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت ۰۱:۱۲:۵۶ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

چاپ UV نوعي از چاپ ديجيتال است كه از اشعه فرابنفش استفاده مي كند تا جوهر را خشك كند.

همان طور كه پرينتر جوهر را بر روي سطح مورد نظر توزيع مي كند، لامپ هاي UV مخصوص طراحي شده در دستگاه چاپ فورا ، اقدام به خشك كردن جوهر مي كنند.

جالب است بدانيد از نور فرابنفش در ابتدا براي خشك كردن سريع لاك ناخن ها در زمان مانيكور استفاده مي شد ، پس از آن نور ماوراء بنفش به سرعت در بازارهاي صنعتي و تجاري گسترش يافت.

از آنجا كه اشعه يو وي فورا هر جوهر چاپي را خشك مي كند، نقاط جوهر مرطوب فرصت پخش شدن پيدا نميكنند و در نتيجه جزئيات بسيار دقيق تر مي شوند جوهرهاي UV با فرآيند فوتومكانيك خشك مي شوند.

جوهر در معرض تابش چراغ هاي فرا بنفش قرارگرفته و بلافاصله از يك مايع به جامد با تبخير بسيار كمي از حلال ها تبديل ميشود.

بنابراين شما مي توانيد تقريبا هر چيزي را (بتن، چوب، فلز، پلاستيك ،كاشي هاي سراميكي، سنگ، فوم برد، شيشه، پلكسي، پارچه) كه مي خواهيد با استفاده از جوهر هاي يووي چاپ كنيد.

علاوه بر اين، جوهر هاي UV در برابر تغييرات محيطي از جمله نور آفتاب و باران مقاوم بوده و مقاومت چاپ را در برابر كمرنگ شدن و رنگ پريدگي افزايش مي دهد.

اين فرايند سازگار با محيط زيست است زيرا باعث توليد مقدار كمي VOC (تركيب آلي فرار)، بو و گرما مي شود.


ادامه مطلب
نوشته شده در ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ساعت ۰۱:۴۴:۳۸ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

چاپ ديجيتال چيست

امروزه دنياي چاپ ديجيتال براي همه از فردي كه در خانه ميخواهد عكس هايش را چاپ كند، تا مجموعه هاي بزرگي كه چاپ ديجيتال را به صنعتي بزرگ تبديل كرده اند باز است. با افزايش كيفيت چاپ، تاثيرگذاري چاپ ديجيتال نيز بسيار پررنگ تر گرديده است.

چاپ ديجيتال، سرعت پيشرفت صنعت چاپ را به شكل قابل توجهي بهبود بخشيد. اگر خيلي سريع به يك كار چاپي نيازداريد، قطعا چاپ ديجيتال بهترين گزينه شما خواهد بود. سرعت بالاي چاپ ديجيتال بر كيفيت آن تاثير نگذاشته است .شما حجم بالايي از چاپ را در كمترين زمان ممكن خواهيد داشت.

چاپ ديجيتال تا به امروز ايده آل ترين روش چاپ بوده و بسيار پيشرفته تر از چاپ ليتوگرافي است . هم چنين ساده ترين و آسانترين روش چاپ محسوب ميشود.

بهترين بعد مربوط به چاپ ديجيتال آپشن همه كار بودن آن است. شما مي توانيد تصوير، متن يا هر چيز ديگري را بر روي سطوح مختلف(سراميك، سنگ، فلز،شيشه، چرم، فوم برد،پلكسي و بوم) چاپ كنيد.

چاپ ديجيتال بسيار اقتصادي و مقرون به صرفه است. جوهر كمتر، زمان كمتري مصرف مي كند و به اين دليل شما هزينه كمتري را خواهيد پرداخت.

امروزه، مصرف كنندگان بيشتر از هر زمان ديگري رنگ هاي بيشتري براي انتخاب دارند. با چنين طيف رنگي غني، افراد و شركت ها مي توانند تصوير خاصي را كه مد نظرشان است و نشان دهنده نام تجاري و شخصيت برندشان مي باشد، به سادگي نمايش دهند.

مهارت هاي هنري هنوز هم مهم هستند وقتي كه به دنياي چاپ ديجيتال قدم مي گذاريد، فردي كه در پشت طراحي يا عكاسي قرار دارد هنوز مهم است. اين تكنولوژي ممكن است بسيار پيشرفته باشد اما بدون مهارت طراحان و هنرمندان تصوير دلخواه خود را دريافت نخواهيد كرد.

دنياي چاپ ديجيتال، فرآيند چاپ عكس و كيفيت آن را تغيير داده است. امروزه، عكس ها داراي پيكسل بالاتر هستند و چاپ ديجيتال ريزترين جزييات را با بهترين كيفيت در اختيار شما قرار ميدهد. همچنين در خانه طراحان سام به راحتي مي توانيد تصاوير عكاسي خود را بر روي بوم، پارچه و سراميك، سنگ، شيشه، چوب، پلكسي و غيره چاپ كنيد.

 

منبع : خانه طراحان سام


ادامه مطلب
نوشته شده در ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۱۱:۲۶:۱۶ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

وقتي شركت ها قصد تبليغات دارند انتخاب هاي زيادي پيش روي آنها قرار دارد و همچنين با توجه به اهداف تبليغاتي خود ميتوانند از انواع مدياهاي تبليغاتي استفاده كنند :

1- آيا ميخواهند آگهي پخش كنند ؟ 
2- يا در شبكه هاي راديو و تلويزيون زمان براي تبليغات بخرند ؟ 
3- يا بنرهايي را براي نمايش در مكان هاي مختلف ارائه دهند ؟

ما در اينجا به صورت مختصربه تبليغات بنري خواهيم پرداخت.

چاپ بنر و تبليغات بنري هميشه يك گزينه محبوب در گذشته بوده وحتي امروزه هم محبوبيت خود را از دست نداده است به اين علت كه بنرها يكي از پرتنوع ترين و ارزان ترين مدل هاي تبليغات در دسترس هستند.

يكي از بهترين مزاياي چاپ بنر كه باعث شده است چاپ بنر تبليغاتي همواره محبوب باشه اين است كه ميتوان ازآن چندين بار بدون هزينه اضافه استفاده كرد.

طيف وسيعي از متريال هاي مختلف در چاپ بنر مورد استفاده قرار ميگيرد مانند : وينيل , بنر دوطرفه , بنر مش , بنر سوليت , بنر بلك اوت , بنر ماندگار, بنر عريض, بنر مات و غير ماندگار و بنر شبرنگ

بنرها ميتوانند به دو شكل افقي و عمودي چاپ شوند علاوه بر اين كاربردهاي بسياري دارد.

براي اينكه بنرها بيشترين تاثيرگذاري را داشته باشند بايد يك سري از اصول و قواعد را رعايت كرد يكي از مهم ترين آن رعايت اصول سادگي ميباشد.

يك بنر بايد در اطلاع رساني به مخاطب ما بينظير باشد ، عنوان ها واضح و تصاوير نيز واضح با كيفيت بالا باشد.

همه نكاتي كه در بنر به آن اشاره ميشود بهتر است كوتاه و حاوي لوگوي تجاري و كليد واژه هاي اصلي مد نظر شما در تبليغات باشد.

همچنين اطمينان حاصل پيدا كنيد كه فونت هاي مورد استفاده در طراحي بنر خوانا و رنگ ها واضح باشد.

گزينه هاي طراحي كه در بالا گفته شد بهترين انتخاب براي شركت هاي حرفه اي چاپ در حوزه توليد بنر ميباشد.

تجربه ما ميگويد يك چاپ با كيفيت ميتواند جذابيت بنر را در اهداف تبليغاتي شما دو چندان كند.


ادامه مطلب
نوشته شده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۰۹:۰۹:۱۷ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

چگونه از بنر تبليغاتي استفاده كنيم؟

در مورد طراحي و چاپ بنر و تبليغات بنر صحبت زيادي وجود دارد. در اين مقاله به شما نشان خواهيم داد كه چگونه از بنر تبليغاتي استفاده كنيد. در ابتدا بايد ببينيم كه اولين تبليغاتي بنري توسط چه كساني ايجاد شدند و كدام وبسايت آن را ميزباني ميكرد. 


واقعيت اين است كه اولين بنر تبليغاتي در ميان همه تاكتيك هاي تبليغاتي بسيار محبوب است و داراي حوزه خاص خودش ميباشد. اولين بنر تبليغاتي در 27 اكتبر سال 1994 در مجله سيمي پياده سازي شد .

 

هدف از توليد اولين بنرهاي تبليغاتي چه بوده است؟

همانطور كه «اوتو تيمونز» مي‌گويد: "ما تبليغات خود را نوعي اعلان عمومي دانستيم" چراكه آن بنر خاص مخاطب را مجبور به ميكروسيستم كردن مي‌كرد كه در نتيجه‌ وي مي‌توانست به راحتي به ليست وبسايت برترين موزه‌ها و تمامي اتفاقاتي كه منجر به گسترش ذهنش مي‌شود، دسترسي پيدا كند.

صنعت بنر تبليغاتي :

امروزه تبليغات جهاني بنر از تبليغات اينترنتي بنر كه در نشريات مورد علاقه شما ديده ميشود به تبليغات رسانه هاي اجتماعي مانند بنرهاي فيسبوك , تبليغات اينستاگرام , اسنپ چت و ديگر تبليغات رسانه هاي اجتماعي توسعه يافته است.

چاپ بنر تبليغاتي چيست ؟

بنر تبليغاتي شكلي از تبليغات آنلاين از طريق بنرها ميباشد. بنر تبليغاتي به دليل خاصيت ديدني تبليغات , بنر تبليغاتي نمايشي نيز ناميده ميشود. هدف بنر تبليغاتي تبليغ يك نام تجاري است. تبليغات بنر ميتواند باعث بازديد وبسايت ميزبان به وبسايت تبليغاتي يا يك صفحه خاص شود. شما ميتوانيد يك كمپين تبليغاتي بنر با گوگل ادوردز يا هر شبكه نمايشي ديگر را راه اندازي كنيد . قيمت چاپ بنر يا بنر اينترنتي مانند يك خبر منتشر شده در يك صفحه از سايت شما ميباشد. تبليغات ميتواند شامل يك تصوير يا يك فايل چند رسانه اي باشد. بنابراين بنرها ميتوانند بر اساس تكنيك ساختاري آنها به دو صورت ساكن و متحرك باشند.

بنرهاي تبليغاتي ساكن :

بنر ساكن ميتواند يك تصوير ساده يا بصري باشد كه عملا كار تبليغاتي ما را انجام ميدهد اما در اكوسيستم ديجيتال شما ميتوانيد با كليك كردن روي آن به وبسايت يا تبليغات خود برسيد.

بنرهاي تبليغاتي متحرك :

نوعي تبليغات ديجيتالي ميباشد كه توسط يك سرور تبليغ ارائه شده است . هدف تبليغات همان است كه براي تبليغات بنرهاي ساكن گفته شد .

چگونه تبليغات بنري را شروع كنيم؟

مهم نيست كه شما چه تبليغاتي قرار است انجام دهيد اگر اصولي جلو رويد ميتوانيد تبليغات موثري براي كسب و كار خود داشته باشيد. بنابراين، اصولي كه به شما در تبليغات بنر كمك مي كند چيست؟ 

1- از رقابت تبليغاتي خود چه ميخواهيد؟ 

در مورد محصول يا سرويس خود فكر كنيد ميتوانيد براي رقابت تبليغاتي خود يك ايده خاص در نظر بگيريد. 

2- تعيين بودجه شما : 

تبليغات چيزي است كه شما براي نشان دادن آن بايد هزينه كنيد شما بايد بدانيد كه قصد داريد چه مقدار پول براي اين كمپين تبليغاتي بنر هزينه كنيد . 

3- مخاطبان شما چه كساني هستند؟ 

درك اينكه مخاطب هدف شما كيست و براي چه كسي ميخواهيد تبليغ كنيد به شما كمك خواهد كرد كه يك كمپين تبليغاتي بنر ايجاد كنيد زيرا شما نيازهاي خود را ميدانيد كه چگونه طراحي بنر را به آنها نشان دهيد.

نتيجه :

چاپ بنر فوري ميتواند يك معامله واقعي براي كسب و كار شما باشد و اينكه شما بدانيد چگونه آن را بهينه سازي كنيد و بهترين استفاده را از آن داشته باشيد .

سورس : چاپ سام , خانه طراحان سام , چاپ ديجيتال


ادامه مطلب
نوشته شده در ۳ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۱۰:۵۹:۱۳ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

اين سوالي است كه ممكن است ذهن تمام موسساتي كه براي اولين بار قصد چاپ تراكت را دارند به خود مشغول كند. عموما تراكت ها بر حسب موارد استفاده سايزهاي متفاوتي را به خود مي گيرند كه در ادامه به آن ها خواهيم پرداخت :

كاغذهاي با سايز A7

ابعاد در نظر گرفته شده براي اين سايز 105 در 74 ميلي متر است. اين سايز كوچكترين سايزي است كه به شما در چاپ تراكت پيشنهاد مي شود. با استفاده از اين سايز از تراكت مي توانيد پيشنهادات مختلف خود را به گوش عموم برسانيد. در هنگام طراحي اين نوع تراكت بايد همه چيز كوتاه و مختصر باشد چرا كه فضاي كافي براي نوشتن وجود ندارد.

كاغذهاي با سايز A6

كاغذهاي A6 همانند اندازه يك كارت پستال هستند. ابعاد اين كاغذ 148 در 105 ميلي متر است كه به شما امكان ارائه پيام دلخواهتان را مي دهد. از اين كاغذ عموما براي اكثر چاپ تراكت ها استفاده مي شود. چرا كه علاوه بر داشتن فضاي كافي، سبك و كوچك است. از اين نوع كاغذ مي توانيد براي دادن پيشنهادات ويژه و يا اطلاع رساني به مشتريان جديد استفاده كنيد و از اين طريق فروش خود را افزايش دهيد.

كاغذهاي با سايز A5

A5 كاغذ ديگري است كه مورد توجه بسياري از كمپاني هاي و موسسات قرار مي گيرد. چرا كه با استفاده از فضاي زيادي كه در اختيار دارند مي توانند پيام خود را به صورت كامل به عموم برسانند. اين كاغذ در ابعاد 148 در 210 ميلي متر به چاپ ميرسد و يك راه موثر براي فروش كالا، در داخل نمايشگاه ها، قرار دادن درب منازل و كمپين هاي بازاريابي مي باشد. اين كاغذ بهترين گزينه براي تبليغات است و پيشنهاد مي كنيم آن را در بين ليست كارهاي تبليغاتي خود قرار دهيد.

كاغذهاي با سايز A4

كاغذ A4 شايد به نظر داراي فضاي كافي و مناسب براي توضيحات مختلف باشد، اما چيزي كه در مورد چاپ تراكت ها بسيار مهم است اين است كه مشتري بتواند آن را به راحتي با خود حمل كند. كاغذ هاي A4 عموما داراي ابعاد 297 در 210 ميلي متر هستند و با اينكه داراي فضاي كافي هستند اما شايد براي مشتريان چندان جالب نباشد. عموما از اين سايز كاغذ براي توضيحات در مورد يك محصول استفاده مي شود.

كاغذهاي با سايز DL

اين نوع از كاغذها 1/3 كاغذ هاي A4 و در ابعاد 210 در 99 مي باشند. اين كاغذ ها به راحتي در جيب جا مي شوند و مي توانيد از آن ها در نمايشگاه هاي تجاري استفاده كنيد.

كاغذ مربعي

كاغذهاي مربعي نوعي متفاوت از كاغذهاي مخصوص چاپ تراكت هستند. انتخاب اين نوع از تراكت ها سليقه اي است. ابعادي كه اين نوع تراكت ها دارند در سه نوع 140 در 140، 148 در 148، 210 در 210 ميلي متر مي باشد. استفاده از اين نوع كاغذ باعث برجسته شدن تبليغات شما خواهد شد. 

منبع: چاپ تراكت خانه طراحان سام


ادامه مطلب
نوشته شده در ۲۵ مهر ۱۳۹۷ساعت ۰۹:۴۷:۴۲ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

تاريخچه چاپ ديجيتال

تاريخچه چاپ ديجيتال نسبت به چاپ از قدمت كمتري برخوردار است يعني درست زماني كه يوهانس گوتنبرگ، بازرگان آلماني مطبوعاتي را ايجاد كرد كه به واسطه آن توليد انبوه كتاب آغاز شد.

اولين چاپ هاي ديجيتال در اوايل دهه 1990 به بازار عرضه شدند. چاپ ديجيتال هر تصوير را مجموعه اي پيچيده از اعداد و فرمول هاي رياضي در نظر ميگيرد.

اين تصاوير بعنوان يك ماتريس نقطه اي به نام پيكسل ذخيره مي شوند، كه به اين فرآيند ديجيتال كردن گفته ميشود.

در مرحله بعد تصاوير ديجيتالي شده براي كنترل رسوب جوهر، تونر يا قرار گرفتن در معرض انرژي الكترومغناطيسي براي توليد داده ها استفاده مي شوند.


ادامه مطلب
نوشته شده در ۱۲ مهر ۱۳۹۷ساعت ۰۹:۵۴:۵۹ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

چاپ بروشور دو لت

بروشورها را در سايز دلخواه آماده و به صورت 2لت و يا 3لت و يا بيشتر چاپ مي كنند. 

اين بروشور ها خط تا خورده و تعداد لت در واقع تعداد صفحات ايجاد شده توسط خط تا مي باشد.بروشور 2 لت داراي يك خط تا مي باشد.

چاپ بروشور سه لت

بروشورهاي سه لت داراي دو خط تا مي باشد و پر طرفدار است. 

بهتر است سايز و اندازه لت ها نيز با يكديگر هماهنگ باشند. به اين منظور اندازه كاغذ را بايد به طور مساوي بين لت ها تقسيم بندي كرد. دقت داشته باشيد كه هر كدام ازلت ها بايد 4 ميلي متر از كناره ها و خط تا فاصله داشته باشند تا نوشته ها به درستي نمايش داده شوند. پس از تعيين اندازه بروشور، نوع چاپ را نيز مشخص كنيد چرا كه نوع چاپ به اندازه بروشور بستگي دارد. 
نوع ديگري از بروشورها نيز موجود است كه خط تا ندارند و به اصطلاح به آنها تك لت مي گويند. 

منبع : چاپ بروشور خانه طراحان سام


ادامه مطلب
نوشته شده در ۳ مهر ۱۳۹۷ساعت ۰۸:۱۷:۲۲ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

چرا چاپ كاغذ ديواري در خانه هاي شما بهتر از رنگ كاري است؟

وقتي مي خواهيم يك فضا را طراحي كنيم فاكتورهاي زيادي دخيل مي شوند. الگو، رنگ و بافت مورد علاقه ي شما همه در طراحي تاثير مي گذارند. براي داشتن يك طراحي دلپسند، همه ي عناصر گفته شده تركيب مي شوند و يك الگوي خوب طراحي را نشان مي دهند.

شما با روش هاي زيادي مي توانيد به اين هدف دست يابيد؛ ولي نهايتا چاپ كاغذ ديواري با روش ديجيتال است كه همه عناصر تاثيرگذار در كيفيت طراحي و چاپ را دارد.

 


ادامه مطلب
نوشته شده در ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ساعت ۰۹:۰۴:۰۷ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

بيشتر كارآفرين ها و تاجرهاي كم تجربه فكر مي كنند چاپ كارت ويزيت كار آساني است. اما بايد بدانيد كه كارت ويزيت ها علاوه بر اين كه اطلاعات شما را به مشتري ها ارائه مي دهند، بلكه يك نماي فوري از برند شما نيز هستند. در اين مقاله به 5 نكته مهم قبل از چاپ كارت ويزيت اشاره مي كنيم كه كمك مي كند كسب و كار خود را در يك نورپردازي عالي به نمايش مخاطبان بگذاريد.

انتخاب اسم شركت، لوگو و برند

دقت كنيد كه نام خوبي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيد. اين نام بايد در ذهن ماندگار و معني ساز باشد. ممكن است بخواهيد نام شركت خود را با متن گرافيكي يا لوگو برندسازي كنيد.


ادامه مطلب
نوشته شده در ۹ شهريور ۱۳۹۷ساعت ۱۱:۱۲:۰۷ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]

آخرين مطالب
» تابلو بك لايت مناسب چه مكان هايي مي باشد؟
» تاثير تبليغات تراكتي در فروش
» نحوه چاپ پوستر ديجيتال
» چاپ بك لايت چيست؟
» طراحي كارت ويزيت خلاقانه به دست خودمان
» استيكر چيست و چه كاربردي دارد؟
» براي طراحي لايت باكس بايد چه نكاتي را رعايت كرد؟
» روش اول نصب كاغذ ديواري
» تفاوت چاپ ديجيتال و افست در چيست؟
» انواع لايت باكس و اندازه هاي آن


 Design By : Pichak