خانه طراحان سام (مركز تخصصي چاپ ديجيتال)

خانه طراحان سام (مركز تخصصي چاپ ديجيتال)

چاپ ديجيتال چيست

امروزه دنياي چاپ ديجيتال براي همه از فردي كه در خانه ميخواهد عكس هايش را چاپ كند، تا مجموعه هاي بزرگي كه چاپ ديجيتال را به صنعتي بزرگ تبديل كرده اند باز است. با افزايش كيفيت چاپ، تاثيرگذاري چاپ ديجيتال نيز بسيار پررنگ تر گرديده است.

چاپ ديجيتال، سرعت پيشرفت صنعت چاپ را به شكل قابل توجهي بهبود بخشيد. اگر خيلي سريع به يك كار چاپي نيازداريد، قطعا چاپ ديجيتال بهترين گزينه شما خواهد بود. سرعت بالاي چاپ ديجيتال بر كيفيت آن تاثير نگذاشته است .شما حجم بالايي از چاپ را در كمترين زمان ممكن خواهيد داشت.

چاپ ديجيتال تا به امروز ايده آل ترين روش چاپ بوده و بسيار پيشرفته تر از چاپ ليتوگرافي است . هم چنين ساده ترين و آسانترين روش چاپ محسوب ميشود.

بهترين بعد مربوط به چاپ ديجيتال آپشن همه كار بودن آن است. شما مي توانيد تصوير، متن يا هر چيز ديگري را بر روي سطوح مختلف(سراميك، سنگ، فلز،شيشه، چرم، فوم برد،پلكسي و بوم) چاپ كنيد.

چاپ ديجيتال بسيار اقتصادي و مقرون به صرفه است. جوهر كمتر، زمان كمتري مصرف مي كند و به اين دليل شما هزينه كمتري را خواهيد پرداخت.

امروزه، مصرف كنندگان بيشتر از هر زمان ديگري رنگ هاي بيشتري براي انتخاب دارند. با چنين طيف رنگي غني، افراد و شركت ها مي توانند تصوير خاصي را كه مد نظرشان است و نشان دهنده نام تجاري و شخصيت برندشان مي باشد، به سادگي نمايش دهند.

مهارت هاي هنري هنوز هم مهم هستند وقتي كه به دنياي چاپ ديجيتال قدم مي گذاريد، فردي كه در پشت طراحي يا عكاسي قرار دارد هنوز مهم است. اين تكنولوژي ممكن است بسيار پيشرفته باشد اما بدون مهارت طراحان و هنرمندان تصوير دلخواه خود را دريافت نخواهيد كرد.

دنياي چاپ ديجيتال، فرآيند چاپ عكس و كيفيت آن را تغيير داده است. امروزه، عكس ها داراي پيكسل بالاتر هستند و چاپ ديجيتال ريزترين جزييات را با بهترين كيفيت در اختيار شما قرار ميدهد. همچنين در خانه طراحان سام به راحتي مي توانيد تصاوير عكاسي خود را بر روي بوم، پارچه و سراميك، سنگ، شيشه، چوب، پلكسي و غيره چاپ كنيد.

 

منبع : خانه طراحان سام


ادامه مطلب
نوشته شده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۱۲:۲۶:۱۶ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

وقتي شركت ها قصد تبليغات دارند انتخاب هاي زيادي پيش روي آنها قرار دارد و همچنين با توجه به اهداف تبليغاتي خود ميتوانند از انواع مدياهاي تبليغاتي استفاده كنند :

1- آيا ميخواهند آگهي پخش كنند ؟ 
2- يا در شبكه هاي راديو و تلويزيون زمان براي تبليغات بخرند ؟ 
3- يا بنرهايي را براي نمايش در مكان هاي مختلف ارائه دهند ؟

ما در اينجا به صورت مختصربه تبليغات بنري خواهيم پرداخت.

چاپ بنر و تبليغات بنري هميشه يك گزينه محبوب در گذشته بوده وحتي امروزه هم محبوبيت خود را از دست نداده است به اين علت كه بنرها يكي از پرتنوع ترين و ارزان ترين مدل هاي تبليغات در دسترس هستند.

يكي از بهترين مزاياي چاپ بنر كه باعث شده است چاپ بنر تبليغاتي همواره محبوب باشه اين است كه ميتوان ازآن چندين بار بدون هزينه اضافه استفاده كرد.

طيف وسيعي از متريال هاي مختلف در چاپ بنر مورد استفاده قرار ميگيرد مانند : وينيل , بنر دوطرفه , بنر مش , بنر سوليت , بنر بلك اوت , بنر ماندگار, بنر عريض, بنر مات و غير ماندگار و بنر شبرنگ

بنرها ميتوانند به دو شكل افقي و عمودي چاپ شوند علاوه بر اين كاربردهاي بسياري دارد.

براي اينكه بنرها بيشترين تاثيرگذاري را داشته باشند بايد يك سري از اصول و قواعد را رعايت كرد يكي از مهم ترين آن رعايت اصول سادگي ميباشد.

يك بنر بايد در اطلاع رساني به مخاطب ما بينظير باشد ، عنوان ها واضح و تصاوير نيز واضح با كيفيت بالا باشد.

همه نكاتي كه در بنر به آن اشاره ميشود بهتر است كوتاه و حاوي لوگوي تجاري و كليد واژه هاي اصلي مد نظر شما در تبليغات باشد.

همچنين اطمينان حاصل پيدا كنيد كه فونت هاي مورد استفاده در طراحي بنر خوانا و رنگ ها واضح باشد.

گزينه هاي طراحي كه در بالا گفته شد بهترين انتخاب براي شركت هاي حرفه اي چاپ در حوزه توليد بنر ميباشد.

تجربه ما ميگويد يك چاپ با كيفيت ميتواند جذابيت بنر را در اهداف تبليغاتي شما دو چندان كند.


ادامه مطلب
نوشته شده در ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۱۰:۰۹:۱۷ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

چگونه از بنر تبليغاتي استفاده كنيم؟

در مورد طراحي و چاپ بنر و تبليغات بنر صحبت زيادي وجود دارد. در اين مقاله به شما نشان خواهيم داد كه چگونه از بنر تبليغاتي استفاده كنيد. در ابتدا بايد ببينيم كه اولين تبليغاتي بنري توسط چه كساني ايجاد شدند و كدام وبسايت آن را ميزباني ميكرد. 


واقعيت اين است كه اولين بنر تبليغاتي در ميان همه تاكتيك هاي تبليغاتي بسيار محبوب است و داراي حوزه خاص خودش ميباشد. اولين بنر تبليغاتي در 27 اكتبر سال 1994 در مجله سيمي پياده سازي شد .

 

هدف از توليد اولين بنرهاي تبليغاتي چه بوده است؟

همانطور كه «اوتو تيمونز» مي‌گويد: "ما تبليغات خود را نوعي اعلان عمومي دانستيم" چراكه آن بنر خاص مخاطب را مجبور به ميكروسيستم كردن مي‌كرد كه در نتيجه‌ وي مي‌توانست به راحتي به ليست وبسايت برترين موزه‌ها و تمامي اتفاقاتي كه منجر به گسترش ذهنش مي‌شود، دسترسي پيدا كند.

صنعت بنر تبليغاتي :

امروزه تبليغات جهاني بنر از تبليغات اينترنتي بنر كه در نشريات مورد علاقه شما ديده ميشود به تبليغات رسانه هاي اجتماعي مانند بنرهاي فيسبوك , تبليغات اينستاگرام , اسنپ چت و ديگر تبليغات رسانه هاي اجتماعي توسعه يافته است.

چاپ بنر تبليغاتي چيست ؟

بنر تبليغاتي شكلي از تبليغات آنلاين از طريق بنرها ميباشد. بنر تبليغاتي به دليل خاصيت ديدني تبليغات , بنر تبليغاتي نمايشي نيز ناميده ميشود. هدف بنر تبليغاتي تبليغ يك نام تجاري است. تبليغات بنر ميتواند باعث بازديد وبسايت ميزبان به وبسايت تبليغاتي يا يك صفحه خاص شود. شما ميتوانيد يك كمپين تبليغاتي بنر با گوگل ادوردز يا هر شبكه نمايشي ديگر را راه اندازي كنيد . قيمت چاپ بنر يا بنر اينترنتي مانند يك خبر منتشر شده در يك صفحه از سايت شما ميباشد. تبليغات ميتواند شامل يك تصوير يا يك فايل چند رسانه اي باشد. بنابراين بنرها ميتوانند بر اساس تكنيك ساختاري آنها به دو صورت ساكن و متحرك باشند.

بنرهاي تبليغاتي ساكن :

بنر ساكن ميتواند يك تصوير ساده يا بصري باشد كه عملا كار تبليغاتي ما را انجام ميدهد اما در اكوسيستم ديجيتال شما ميتوانيد با كليك كردن روي آن به وبسايت يا تبليغات خود برسيد.

بنرهاي تبليغاتي متحرك :

نوعي تبليغات ديجيتالي ميباشد كه توسط يك سرور تبليغ ارائه شده است . هدف تبليغات همان است كه براي تبليغات بنرهاي ساكن گفته شد .

چگونه تبليغات بنري را شروع كنيم؟

مهم نيست كه شما چه تبليغاتي قرار است انجام دهيد اگر اصولي جلو رويد ميتوانيد تبليغات موثري براي كسب و كار خود داشته باشيد. بنابراين، اصولي كه به شما در تبليغات بنر كمك مي كند چيست؟ 

1- از رقابت تبليغاتي خود چه ميخواهيد؟ 

در مورد محصول يا سرويس خود فكر كنيد ميتوانيد براي رقابت تبليغاتي خود يك ايده خاص در نظر بگيريد. 

2- تعيين بودجه شما : 

تبليغات چيزي است كه شما براي نشان دادن آن بايد هزينه كنيد شما بايد بدانيد كه قصد داريد چه مقدار پول براي اين كمپين تبليغاتي بنر هزينه كنيد . 

3- مخاطبان شما چه كساني هستند؟ 

درك اينكه مخاطب هدف شما كيست و براي چه كسي ميخواهيد تبليغ كنيد به شما كمك خواهد كرد كه يك كمپين تبليغاتي بنر ايجاد كنيد زيرا شما نيازهاي خود را ميدانيد كه چگونه طراحي بنر را به آنها نشان دهيد.

نتيجه :

چاپ بنر فوري ميتواند يك معامله واقعي براي كسب و كار شما باشد و اينكه شما بدانيد چگونه آن را بهينه سازي كنيد و بهترين استفاده را از آن داشته باشيد .

سورس : چاپ سام , خانه طراحان سام , چاپ ديجيتال


ادامه مطلب
نوشته شده در ۲ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۱۱:۵۹:۱۳ توسط بيتا كياني| نظرات (0)

[ ۱ ]

آخرين مطالب
» بهترين اندازه براي تراكت هاي شما كدامند؟
» تاريخچه چاپ ديجيتال به چه زماني برميگردد؟
» انواع چاپ بروشور كدام است؟
» دلايل اصلي استفاده از چاپ ديجيتال چيست؟
» مزاياي چاپ كاغذ ديواري نسبت به رنگ چيست؟
» نكاتي كه قبل از چاپ كارت ويزيت بايد بدانيد
» هدف از چاپ كارت ويزيت چيست؟
» چاپ روي بوم
» روش ديجيتال چاپ بنر چيست؟
» چاپ ديجيتال؛ انتخابي مناسب براي چاپ بنر


 Design By : Pichak